sol! och bad?

var och sola med clara tidigare idag, hur skönt som helst! efter det gick jag hem och duscha och fixa mig, sen åkte jag, mamma och bror hem till mormor&morfar och fika lite. trevligt, var jätte länge sen jag var där ju. vi åkte hem därifrån vid sex halv sju ungefär. då åkte vi till bellas och köpte pizza, världens kö. jag och daniel satt i bilen och vänta i en halv timme, och vi höll på att frysa ihjäl :( när mamma tillslut kom med pizzan så åkte vi iallafall hem och åt den. sen lite fix och så kom my hit, vi vandra mot clara och träffade henne, kim och krull. :) jag åkte med kim&krull ner till torget och my&clara gick. där träffade vi stoffe och stog och prata med han en stund. sen kom marre, sandra, linnéa, mika och hanna och snacka lite. eller ja, marre kan ju inte prata med mig ;o hahaha. jodå! :D  sen vart det väääldigt väldigt kallt så jag, clara och my satte oss inne vid banken och sjöng, skratta och dansa. fast tillsist kom vi på att det fanns övervakningskameror.... sen tändes det en lampa där inne så då sprang vi till ica och köpte godis! sen gick vi hem till oss själv, jag kom nyss in och mina fötter går inte att böja på för dom är så kalla... inte kul (n)




<3

Kommentarer
Postat av: clara

haha, du gillade kläderna eller? ;)

2009-02-21 @ 13:58:05
URL: http://chetto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0