SPORTLOV

nu är det sportloooooooov! :D och skolan har vart soft idag, först satt vi i aulan i en och en halv timme och lyssna på en gubbe som snacka om säkerhet på internet. sen hade vi bild och då gjorde jag inte så mycke. efter det var det idrott och då spela vi fotboll och det var kul :D sen sluta jag tio i ett och då gick jag till netto och träffa my, vi köpte chips och sen gick hemåt. och nu ska jag snart duscha, halv fem ska jag klippa mig. lugg eller inte? tror att det inte blir det, men har inte bestämt mig än, vi får väl se ;)
adjö



jag vill ha sommar

Kommentarer
Postat av: Marre

jag tyckte det va jäättekul på gypman ;D<3

2009-02-14 @ 09:54:54
URL: http://maaarreee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0