tisdag/onsdag

vart med dt idag :D fast han skulle hem och äta vid fem och då gick jag till clara och vi åt fruksallad och tog en joggingtur. jäävlar vad nyttig jag känner mej nu!!!!! stor stjärna på oss *  :D kom hem från henne runt åtta eller så, och sen vid halv nio åkte jag ner till dt, det var mysigt ;b och jag skulle ju ha lanat med clara i kväll/natt, och när hon hade väntat på mig vid datorn i cirka tre timmar så kommer hon hem till dt och är med oss :D vi åkte därifrån vid tjugo över ett ungefär.. och nu när jag kom hem så tvätta jag bort sminket och åt lite, sen logga jag ju in på msn och skulle lana med clara, vi pratade i ungefär tio minuter sen var hon tvungen att gå, för hon fick ett hot sms av sin mama :o så nu vet jag inte om jag ska fortsätta sitta uppe och ja, lana msn med mig själv eller om jag ska lägga mig. men konstigt nog så är jag inte så trött längre, clara gav mej en energi kick, och det var ju kanske inte så bra!! :( haha. men när jag ändå är igång så kan jag ju skriva lite mer.
i morgon vet jag inte vad jag ska hitta på,men det märker vi. på torsdag eller fredag ska jag och clara bowla och käka pizza och det blir mysigt hoppas jag :) jag vinner lätt!!!!! höhö.
och sen på fredagkväll kommer my hem också, muy bien! så på lördag ska jag träffa henne en stund :) sen på söndag har jag inte den blekaste om vad som händer.. och på måndag börjar praon, lite smått nervös. men det släpper ;p ska praoa som idrottslärare för årskurs 4-6 (tror jag)
nä ni, undra om jag ska släcka lampan och sova en stund? ;)

plus lista
- my kommer snart hem
- clara och jag är nyttiga
- slipper skolan en vecka till pga prao
- jag är glad
- wild strawberrys
- coca cola
- mobil/sms




godnatt gott folk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0