vaktmästare

har varit vaktmästare nu, vi behövde inte göra så mycke så man ser ju nästan fram till nästa gång ;) haha!
just nu så gör jag inte alls mycke, men ska nog snart ta något att äta. börjar bli hungrig :o det är lite konstigt tycker jag..
och sen är jag as godis sugen eller jag är mest sugen på chokladbollar, men är för lat för att göra några xd
nej men vi hörs pussa



clara- men lisa, vi kan vara vaktmästare?
lisa- ja kanske det
clara- då får vi ringa i klockan :D
lisa- men det vågar ju inte jag, jag är ju höjdrädd :o

hahahha, klockrent!

Kommentarer
Postat av: clara

HAHAHAHA! klockrent med klockrent, ahahha! vi är fan bäst! <3

2009-02-04 @ 21:38:24
URL: http://chetto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0