vaselin

kom nyss in.
gick ju ut med my förut, vi tog oss en sväng förbi ica och köpte energi dricka. var ju länge sen jag drack det.. sen gick vi vidare mot hamtoan (stammis stället) satt där och fifilura i någon timme. sen begav oss vi ut i en snötäckt och öde stad, Askersund! skulle gå mot swedbank, men fick förhinder. vi såg några på soloteket, det var robin vår vän! han släppte in oss och där satt vi och prata. emil kom ut rosig om kinderna, han hade solat i hela tio minuter. jag vart väldigt sugen på att sola då, men hoppade över. vill ju inte få cancer. satt där inne i någon halv timme och pratade med pojkarna. sen ut igen i regn och rusk (snö) efter en stund ringde våran vän Hanna. hon hade ingenting för sig, så vi begav oss mot henne. på vägen dit stötte vi på dt & robin. vi pratade med dom. sen åkte dom i väg i deras sak och skulle sladda. hmm, det vill man ju inte veta hur det gick.. sen var vi iallafall framme vid hanna, vi slängde oss över ett staket till en lekpark. jag vart väldigt blöt. och my skvätte "vaselin" i rumpan på mig. vi ville sedan ha chips, ica hade stängt för fem minuter sen. vi gick neråt 7 eleven köpte våra chips, gick tillbaka mot hanna. sandra kom, jag fick åka moped. kul och halt! gick in till hanna, käkade chips, skrattade och visade hennes lillasyster vad sex är. jag tror hon hatar oss nu! vid kvart i tolv fick my ett sms av sin mamma det stod att hon skulle vandra hemmåt. vi gick ner för trappen, allihoppa! åkte några sekunder senare ifrån hannas lägenhet. det var en upplevelse vill jag lova. skrattade som aldrig förr! kom in hit för kanske en sissodär tio minuter sen, jag tänkte tillbaka och skrattade igen. uj! nu ska jag nog släcka lampan och själv bege mig till drömmarnas land, det låter lockande! 
puss på din fina stjärt. vaselin


Kommentarer
Postat av: my

wilma loves us! hon ska få vaselin i rumpan nån dag ;)

2009-02-22 @ 10:25:35
URL: http://myhedman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0