dans på torget

igår kom my till mig vid sex-halv sju, vi åt gurka <3
sen gick vi ut, spännande kväll ;) haha
vi sprang ifrån nattvandrare, var på hamtoan, åkte kundvagn och sprang som galningar!
sen gick vi hem vid halv tolv, då kollade jag på bert en stund. sen somna jag!
eller ja, somna och somna. kunde ju inte riktigt det, för jag kunde inte svälja..
så var tvungen att dricka lite vatten varannan minut typ -.-

idag vaknade jag vid elva, kollade på bert :D
sen duscha jag och åt mat.
ska ner till torget vid fyra med my och dansa runt granen och få godispåse av tomten! :D
det blir nog alla tiders!
annars tror jag att det blir lugnt idag, eller ja. vi får väll se ;)


bilder från igår:








Kommentarer
Postat av: clara

jag fick ingen godispåse :(

2009-01-17 @ 16:50:42
URL: http://chetto.blogg.se/
Postat av: my

ojoj, söta tjejer! :O

2009-01-17 @ 18:31:21
URL: http://myhedman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0