drömmarnas land

jag och my åkte till åmmeberg vid fyra idag,
var hemma hos dt och träffa hans söta bror (a)
sen kom kims pappa och hämta oss så var vi hemma hos han,
kolla på film, men jag fatta inte ett skvatt :o
sen gjorde vi väll inte så mycket mer, pappa hämta oss vid halv nio iallfall.
då skulle vi gå och äta pizza för vi var så jädra sugna, men.....
alla pizzerior var stängda :(
så vi gick hem, och då köpte jag med mig lite choklad pudding (y) smaskens!
haha, nu lyssnar jag på britney spears och ska snart lägga mig.
kan ju inte sova så länge i morgon, då kommer jag aldrig orka upp till skolan på torsdag.
men det här måste jag bara skriva. för my skrev det nyss till mig;

nu ska jag ta mig till drömmarnas land tillsammans med söt jocke ,
där vi båda två kan springa nakna i blomsterlandet
och känna den där känslan när luften smeker sig mot våra kroppar!

ha ha. hon är störd xd

så nu ska jag lägga mig.
<3



Kommentarer
Postat av: söt jocke! <3

jag är fan inte störd! ja sa ju bara som det var/är. oj måste gå jocke ropar ;D <3

2009-01-07 @ 00:25:04
URL: http://myhedman.blogg.se/
Postat av: Jocke

nu ska jag ta mig till drömmarnas land tillsammans med söt jocke ,

där vi båda två kan springa nakna i blomsterlandet

och känna den där känslan när luften smeker sig mot våra kroppar!



Jaaassså HAHAHA ;D

2009-02-08 @ 01:26:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0