:)

nu har jag precis duschat i kokhett vatten, skönt!
kallt som attan ute, hur många minus grader är det egentligen?
men jag och my tog oss upp till ip ändå och åkte skridskor, kul var det!
även fast vi var lite stela, som kylskåp ungefär.
men det gick väll bra ändå :D
vi tog oss en vilopaus mitt i, låg på isen och skratta och ropa 10!!! haha xd
och så åkte vi förbi dom som spela hockey, precis då kommer pucken mot oss såklart.
så vi stod ungefär i mitten av spelandet! lyckat (y) men det är ju sån tur vi brukar ha.
jag vet inte riktigt hur länge vi åkte? 1 och en halv timma kanske.
sen gick vi hem och då berätta hon om filmen barnhemmet som jag vill se och trodde var läskig.
men enligt henne så var den inte det ;s
så jag får väll se om jag änns orkar ägna tid åt den.
nu ska jag blåsa/platta håret och sminka mig lite,
och så kommer my hoppas ja :)
sen går vi och träffar hanna, kim &dt.

lite bilder från idag:


proffset my




mys fräsiga mobil :)

puss från mig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0