:

dansa runt granen med my och hennes lillasyster igår :) jätte kul var det, ska vara med nästa år med!!!
sen fick vi en godispåse av tomten :D
när jag kom hem tog jag det lite lugnt, sen åkte jag till hanna. vi låg och kollade på tv, sen gick vi till ica och köpte halstabletter. så gick vi hem till hanna igen och tog hennes pappas cykel och drog en raggarsväng runt busstorget ;) höhö. träffade kim, krull och dt där. så åkte vi hem till hanna och dom följde med.
clara kom :) vi kollade på film och busa runt. haha!
sen var vi väll ute en stund med, men inte mycke.
kom hem vid 12 och då läste jag lite så somna jag.
och idag vaknade jag vid nio -.- och kunde inte somna om.
och ont i halsen och snorig somfan är jag.
illa? svar: ja
idag vet jag inte vad som händer, städa och göra lite läxa tror jag, sen blir det ut och gå med clara :)
 
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0