fredag =)

dethär gjorde jag och sandra på hemkunskapen i onsdags, gott var det :D



fick gå själv till skolan idag för my var sjuk :( inte kuuuuul
hade svenska där gjorde jag en novell om kärlek, vart nöjd.
efter var det studietid fortsatte med novellen.
sen skulle det varit bild, men bildläraren var sjuk så det blev inget.
då käka jag med sandra sen satt vi och prata med clara,
och väntade på att idrotten skulle börja, när vi kommer till idrottshallen är ingen där.. men dom brukar vara sena så vi byter om ändå, men efter att vi väntat på att lektionen ska börja i tio minuter så kommer en annan lärare och säger att vi nog inte har någon idrott för bea var sjuk och dom hade ingen vikarie?
så då sluta vi. asså, dom kunde ju sagt det lite tidigare för då hade vi kunnat gå hem halv elva, istället för att sitta i skolan till kvart över tolv -.-, man vart väl lite sur över de, men ändå så var det ju skönt.
tog sällskap med sandra hem. och när jag kom in satt jag vid datorn en stund, sen gjorde jag 100 sittups, 20 armhävningar och 30 rygglyft (a) ska börja att göra 100 sittupps varje dag, och det andra får variera lite.
tycker det är skönt att "träna" lite sådär, man känner sig lite smalare efter åt :p hihi
snart ska jag hoppa in i duschen sen fixa mig lite, så kommer nog mormor och morfar vid fyra så ska vi käka tacos med dom :D  och papa kommer ju hem vid tio idag också, kul :D
och så i kväll någon gång ska jag vara med clara, kanske sover där också.
vi ska fetta oss med massa godis och sjunga singstar, sen går vi nog ut en stund. och så kanske vi går till folketshus, det är typ någon rock konsert där tror jag. och gratis är det, så då måste man ju nästan dit :p haha
skriver nog ett inlägg senare =)
 
knip stjärt och vissla



bild sen i sommras /

Kommentarer
Postat av: matilda

sv: hon hälsar säkert och tackar :)

2009-01-23 @ 15:32:27
URL: http://mattulda.blogg.se/
Postat av: Marre

vafan gjorde ni korv? vi fick göra fisk ;O<3

2009-01-23 @ 15:50:06
URL: http://maaarreee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0