G

hann inte skriva igår, hade fullt upp. 

idag fick vi tillbaka matte proven, och det var bara 6st i klassen som hade blivit godkända,
men jag var lyckligt lottad så jag fick 10.5 och G var 10 :D :D
det var jävligt bra :D
slapp spanskan idag, eller ja. det gjorde vi igår med för irja var sjuk! :D
slutade halv tre idag och då hängde marre med mig hem :D vi kolla på filmen med björn gustafsson.
sen gick hon till sin brors jobb vid fyra, hon skulle åka med honom hem.
då åt jag och satte mig här.
ska kolla på innebandy klockan 7 med my, trevligt  :)
annars idag så hade jag och sandra väldigt kul på biblioteket, skratta fan i tjugo minuter åt gamla minnen i vadstena xD haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0