godmorgon

vaknade typ nyss, skönt att sova :)
igår kväll var ja med my, hanna, kim&dt. kul var det!
först var vi hos hanna och lekte med sugrör och prata xd
sen skulle hanna hem vid halv elva, så då åkte vi runt lite.
sen hem till mig och ja, gjorde inte så mycke. my sprutade iallfall hårspray i näsan,
för jag har alltid undrat vad som ska hända :D men just nu minns ja inte vad de va som hände ... xd
dom åkte väll hem runt tjugo i tolv, och kim fick  med sig mitt halsband :'(
hahahahahah! men ddet var fint på han så det gjorde inget (y)
idag ska nog jag & my åka till åmmeberg,
fast nu är hon i örebro hoppas hon köper löshåret. det är ett väldigt fint löshår på glitter? som vi testa när vi var där :D hihi
nä nu ska jag ta och äta nått :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0