godnatt

fy fabian vad kul jag hade igår kväll :D måste göras om

idag väckte mama mig vid halv elva och sa att vi skulle åka till frida halv tolv :o, så det var bara hasa sig upp. duscha, klä på sig, platta håret och sminka sig. sen åkte vi iväg. när vi väl var där fick vi semla och snickerstårta, söttgött!
fast frida var inte hemma så länge för hon skulle dansa, det var mindre kul. men vi åkte näästannästan hem när hon åkte iväg så det gick väl bra ändå :)
när jag kom hem därifrån så kolla jag på OC som jag fick låna av fridus, sen somna jag nästan till lite. var så himla trött!
men vid sju ungefär så kom kim&dt och hämta mig så åkte vi till hanna och ja, kolla på bratz :D guld!
kom hem vid halv tio och då duscha jag och nu sitter jag här och funderar på om vi har ute idrott i morrn? dom har ju sagt att vi ska ha det på måndagar men, ska vi åka skridskor? eller ska vi bara ha ute kläder? eller har dom helt plötsligt bestämt att vi ska vara inne? ujuj, många frågor i mitt huvud :p, men jag tror att jag tar med mig typ ute kläder, som jag kan ha inne också. och så dissar jag skridskorna, för det är väl ändå ingen is kvar? :o haha, nä nu måste jag sova.
eller ska kanske äta något innan, är hungrig jööh :(
haha, godnatt :D

 /


Kommentarer
Postat av: clara

du är snygg!!!

2009-01-26 @ 08:46:35
URL: http://chetto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0