halsont

jag har ont i halsen och huvudet (y) great!
men jag ska vara med my idag ändå, för jag vill inte sitta hemma på en fredag och ruttna.
skolan idag var soft som dom flesta fredagarna, svenska-studietid-bild-idrott.
fast var inte med på idrotten pågrund av halsen. så tre lektioner idag, det är soft. ellerhur?;)
tog sällskap med my hem, satt i omklädningsrummet i 20 minuter kanske.
för hon böt ju aldrig om... men det var kul där inne ;b
och jag skulle köpa halstabletter och dom kosta 10 kronor, och jag hade 9.. otur :(
just nu längtar jag bara tills klockan blir 5, för då är my inte barnvakt längre och då kan vi leka! :D

igår gick ju jag och clara våran sväng. skönt att komma ut, även fast det var väldigt kallt.
vi prata om allt&ingenting som vanligt. mysigt
efter det gick jag hem till hanna, så kom kim och dt en sväng.
vi kollade på film "det" den skulle vara läskig, men den var nog inte värre än nån annan jag sett ;) haha.
ni som läser det här, kan ni lägga en kommentar med en bra skräckfilm?
för dom jag har kollat på har inte varit sådär extremt läskiga som jag vill att dom ska vara :o
tack på förhand!

the killers-human  (L)



måste bara skriva att hamtoan är det bästa stället som finns!
otroligt många bra minnen där <3

Kommentarer
Postat av: my

lisa! du kan ju inte avslöja hamntoan, då kommer ju alla drägg komma dit ist! :O

2009-01-16 @ 15:54:37
URL: http://myhedman.blogg.se/
Postat av: clara

undra hur många timmar vi totalt har spenderat där! hahaha. en hel del tror jag :O

2009-01-16 @ 19:02:24
URL: http://chetto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0