har tråkigt, så gör en sånhär

OM JUST DIG

NAMN: lisa
FÖDD: 1994
BOR: sverige
SMEKNAMN: lishmed, looisa, lisis, hoe ;) haha
FAMILJ: mamma, pappa, storebror
SKOLA: Sjöängskolan

HAR DU UNDER DENNA MÅNAD
SAKNAT NÅGON: njae
ÅNGRAT NÅGOT: ingen aning, har ju inte gått så långt in på denna månad :o
LJUGIT: nej
SVIKIT NÅGON: tror jag inte
KÄNNT DIG SÄMST: nej :D
GRÅTIT: nejnej
SKRATTAT: alltid
VARIT SJUK: nepp
VARIT UTOMLANDS: nej :(
TRÄFFAT NÅGON SOM DU CHATTAT MED PÅ DATORN:  nä :D 

KÄNSLOR
GRÅTER DU OFTA: faktiskt inte :p
SKRATTAR DU OFTA: för ofta :o
HUR KÄNNER DU DEJ JUST NU: trött, utråkad
HUR HAR DU MÅTT SENASTE TIDEN: toppen
HAR DU FUNDERAT PÅ SJÄLVMORD:  herregud nej

HAR DU NÅGON/NÅGRA HEMLIGHET/ER FÖR DINA FÖRÄLDRAR: ja, vem har inte lixom? xd
BLIR DU LÄTT FÖRÄLSKAD:  nepp
ÄR DU KÄR I KÄRLEKEN:  jodå
TROR DU PÅ ETT FÖRALLTID: mja, kanske!

HUR MÅNGA HAR DU VART TILLSAMMANS MED DENNA MÅNAD:  0, tror jag xD hahahhaha!
HAR DU BLIVIT SÅRAD AV KÄRLEKEN: ohja
HAR DU BLIVIT LYCKLIG AV KÄRLEKEN: JA
VILKEN SORTS KILLAR GILLAR DU: snälla, roliga, omtänksamma, söta (a)
SKA EN KILLE VARA SÖT ELLER HET : vet inte, söt? :D
SKA EN KILLE VARA LÅNG ELLER KORT: längre än mig iallfall
SKA EN KILLE VARA BLOND ELLER BRUNETT: spelar väll ingen roll
FÅR DU MÅNGA KILLAR: inte värst många du x]

UTSEENDET PÅ DIG
BRUNETT ELLER BLONDIN: brunett

ÖGON FÄRG: gröna tror ja?
LÅNGT ELLER KORT HÅR: mellan xd
SNYGG ELLER FUL: snygg kan ja ju inte kalla mig :p
NÖJD ÖVER DIG OCH DITT UTSEENDE: över mig själv kanske, men inte utseendet. hur många är det på en skala 1-10 egentligen?
BRUKAR FOLK SÄGA ATT DU ÄR SNYGG,SÖT,VACKER: jodå :)
HAR NÅGON SAGT ATT DU BORDE BLI MODELL: näe, det har dom nog missat :o
HAR DU LÅNGA NAGLAR: yesbox
SMINKAR DU DIG: aa
VARFÖR, ÄR DU INTE VACKER UTAN? jag blir ju vackrare med om man säger så ;)


Kommentarer
Postat av: clara

lisa! du är skit snygg! :O

2009-01-05 @ 00:07:18
URL: http://chetto.blogg.se/
Postat av: fåk

fint då! :)

2009-01-05 @ 01:37:51
URL: http://johannafaklloyd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0