innebandy

nu har jag bestämt mig helt, jag ska sluta på innebandyn!
inte komma tillbaka, eller kanske.. men isåfall om några år.
vill faktiskt inte ha nått med det att göra just nu!
tycker det är så otroligt skönt att kunna göra vad jag vill på helgerna,
och kunna vila mig på vardagarna och göra mina läxor istället för att stressa iväg till en träning.
men visst, jag kommer väll sakna det någon dag.
på träningarna kunde man ju göra av med sin energi och om man var arg kämpa man på som aldrig förr!
och då kände jag själv att jag var duktig. det är inte ofta jag tycker det, och säkert inte många som tycker att jag var speciellt bra. men någon gång ibland så kände jag det själv och det var underbart.
men sen så kändes det inte som att jag passa in i laget faktiskt, inte elakt riktat mot någon,
men det var så jag upplevde det. och jag har tröttnat på det med!
och nu har jag tagit ett uppehåll i ett par månader och jag vill fortsätta såhär.
så, det är inget uppehåll längre. utan jag har slutat helt!
men tack innebandyn för 5 rätt bra år  :D



dm silver med 91-92 tjejerna :)






Kommentarer
Postat av: clara

jag tycker inte du är bra, jag tycker du är bäst!

2009-01-16 @ 19:05:48
URL: http://chetto.blogg.se/
Postat av: matilda

sv: mage typ :p

2009-01-17 @ 10:09:01
URL: http://mattulda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0