lördagsgodis?

skrev ett inlägg igår, men det har inte kommit upp än! ;s
aja..
igår vid sex typ kom my hit så gick vi till hanna sen till netto och handla energi dricka :)
efter det gick vi hem till clara och prata och skratta, trevligt :D
sen gick vi ut en stund, hamtoan (y)
och så frös clara så gick hon hem :(
vi andra gick och köpte chips och gick runt och åt på. hihi
sen gick vi också hem runt halv tolv, då läste jag lite och smsa :o ovanligt? svar: nej.
idag skulle jag och my kolla på innebandycup, eller ja en match iallfall som var halv två.
men hon har feber så det blir ingenting :( om jag inte går ner själv, om jag hinner.
har inte duschat eller någonting än..
senare ikväll ska jag och hanna hem till clara och käka taco (y), kolla film och ha allmänt mys?:)<3
sen ska vi nog träffa kimi och dt!
blir säkert en bra kväll :D

ses?

Kommentarer
Postat av: clara

säkert?

klart som fan det blir kul :D

2009-01-03 @ 15:28:19
URL: http://chetto.blogg.se/
Postat av: susan

Gott nytt år i efterskott :D!

2009-01-03 @ 22:36:06
URL: http://tyrassusans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0