mildsås

Jag och My gick till stan och kollade lite på letex. Fanns inte så mycke, så vi gick till bellas och beställde pizza
och där var det en as snygg kille som jobba!  Kärlek vid första ögonkastet ;) höhö.
Han vill vi ha med massa mildsås <3
haha, vi tog med oss pizzan hem till mig och åt och drack massvis med cola.
Satte oss vid datorn och skrev med alla som var inne på msn, det var undehållande :D
Så tänkte vi gå och köpa chokladpudding på Netto, men dom hade ingen så vi gick till Konsum dom hade ingen,
då gick vi till vår själsfrände Ica jouren, dom hade.
Så skulle vi gå hem till My och kolla på "barnhemmet", den var inte bra..
Kolla inte på den, slöseri med tid -.-
haha. Det har iallafall varit en toppen dag med dig My! :)
Imorgon börjar skolan igen, ser absolut inte fram emot det.
Men jag får klara mig, det är ju trots allt bara två skoldagar sen helg.
Nu ska jag äta lite och sen försöka sova,
godnatt <3





 jymdjaket
<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0