my&clara :)

kom nyss in!
gick ut med my vid halv åtta och vi busa, sen kom clara ut och vi träffade fler folk. :)
sen skjutsa per hem mig och my alldeles nyss, haha. han kör faktiskt inte lika säkert som kim om jag får säga så :o, och det är ju ännu mer osäkert när clara styr... trodde faktiskt att det var mitt sista ögonblick i livet!
haha. nejdå. nejdå. eller jo..
aja, jag måste sova nu går upp vid tio i morrn och åker 12.15 bussen till hallsberg sen till örebro, så shoppar vi lite sen blire disco :D kommer nog inte kunna blogga på hela dagen, men om jag kan det så lär ni märka det ;p haha.
nä nu ska jag packa ner lite grejer SEN sova
pusss pårä

Kommentarer
Postat av: clara

JAG ÄR FAN BÄST PÅ ATT KÖRA! :D

shoppa lite? är det bara jag som ska shoppa som fan? :O

2009-01-31 @ 00:26:03
URL: http://chetto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0