onsdag

det här är inte bra. gick upp vid tolv idag, och skolan börjar i morgon.
och det betyder att jag måste gå upp klockan 7..
illa, får verkligen försöka somna tidigt i kväll!
idag ska jag äta pizza med my, bara för att vi vart blåsta på det igår. :(
annars vet jag inte vad som händer idag, hoppas på nått kul :D
och nått tråkigt jag ska göra är att städa, fast är nästan klar tycker jag :p
och nyss fick jag reda på att klädaffärn här, "letex" har gått i konkurs.
så det är tydligen halva priset på allt. måste ner och kolla sen, kanske finns nått fint!
skriver nog senare :)
puss


Kommentarer
Postat av: clara

KORVKLÄNNINGEN :D

2009-01-07 @ 19:55:24
URL: http://chetto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0