ordbok

jag är trött somfan!
men kan inte sova :(, och så har jag jätte tråkigt samtidigt så jag vet inte vad jag ska ta mig till! ;o
i morgon ska jag iallafall ha kul!
ska åka skridskor med my bara glääääjda fram på isen :D
haha, om det är något ord ni undrar över så skriv det på kommentarer till mig,
så frågar jag my för hon är min ordbok (y) väldigt praktiskt om jag får säga det själv.
och en sak till: jag vill ha singstar, så himla kul är det!
sjöng ju utav bara fan hos clara ;)
fast.. jag ska ju till hanna snart och sjunga :D eller till clara :D
och my kanske också har de? då kan jag ju sjunga där med, så kan jag sjunga överallt (y)
smartsmart jag är!
om jag får komma hem till dom villsäga :o
men det hoppas jag på :)
nu måste jag lämna min brors underbara bärbara data :(
men jag går till min vanliga istället, skriver kanske nått mer sen :D
kram

Kommentarer
Postat av: clara

du kan alltid komma hem till mig :D

2009-01-04 @ 22:27:22
URL: http://chetto.blogg.se/
Postat av: my

vadå, jag är din privata ordbok! så ni andra får gott och väl söka på google! ;o ojja i morron blire gläääjda fram :D <3

2009-01-04 @ 23:27:44
URL: http://myhedman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0