räcker det om jag älskar dig?

Gick upp vid sju, åt frukost och fixa mig.
My kom vid tio i åtta och vi gick till skolan!
Först hade jag matte öva lite inför provet som är på onsdag,
sen spanska, hade det kul med Frida som vanligt.
Efter det var det hemkunskap, gjorde tacopaj med Sandra den vart faktiskt god :)
Så hade vi rast i typ tjugo minuter så började slöjden, gjorde inget alls... Som vanligt.
Måste verkligen skärpa mig och börja jobba på slöjdlektionerna!
Men jag skrev iallfall på tavlan, och då skärde emonike mig :(
Så nu har jag världens biggaste plåster på handen. haha!
Sen gick jag hemåt, har egentligen elevens val också.
Men då är jag ute och går, men jag går hem ;) hihi.
Kom väll hem för kanske 40 minuter sen, har ätit en macka och druckit oboy :)
Och så har jag fått reda på att det inte är någon konfirmation idag, sköönt!
Istället blir det öva på engelska gloser, kemi, och läsa lite ur en bok jag lånat.
Eller ja, vi ska läsa en bok på svenskan om kärlek.
och den jag läser heter "räcker det om jag älskar dig?" tror jag.
Bra verkar den vara iallfall :) och jag tycker ju att det är kul att läsa, så mig gör det inget.
Får se om jag går en promenad sen också, och tränar lite ;)
och med tränar menar jag att jag ska göra: armhävningar, sittupps och grejer. :p
jag får se hur det blir med den saken då, ska försöka lägga mig tidigt idag också.
Är så förbannat trött, inte konstigt. Men man måste ju göra någonting åt det.
 Nu ska jag logga in på bilddagboken och kolla runt lite,
vi hörs och syns. /

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0