skola

skola idag, gick till tio över två och hade inte så jobbiga lektioner.
så det gick bra.
när jag kom hem åt jag pannkakor & pratade lite med mamma.
sen satte jag mig vid datorn, och så försökte jag plugga in spanska gloser.
gick inte så bra!
så börja jag frysa och blev väldigt trött så la mig en stund och kolla på eva & adam ;)
skit bra ju.
sen ville my och clara att jag skulle med ut och gå en sväng, tänkte först strunta i det
eftersom att jag mådde som jag gjorde.
men jag gav med mig tillslut och följde med, gick kanske i någon halv timme bara.
och vi har smidit en plan (y) men den berättar jag inte!!!!
haha! i morgon är det skola igen, går till tjugo över tre då :(
och marre är sjuk det är inte kul :'( bara inte linnéa också blir sjuk, då är det ju typ ingen rolig i klassen
som jag kan vara med..
efter skolan får jag se vad som händer,
pusstja /

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0