skola

Somna vid halv ett i natt, gick upp sju och var faktiskt rätt pigg.
Gick till skolan och hade fysik, skrev mest upp saker.
Efter det hade vi biologi börja med sex/samlevnad, sen rulla dagen på med engelska, matte, spanska
och sist elevtid. Slutade klockan tjugo i tre, då var jag med hanna & camilla. Vi väntade på my,
så gick vi hemåt.
Nu har jag varit hemma en stund, ätit och suttit vid datorn lite.
Ska snart gå iväg mot hanna, vi ska kolla på film och köpa chokladpudding tror jag :)
Jag har blivit beroende av chokladpudding, så himla gott är det!
Men det är faktiskt mys fel :( hihihi, busunge :D
och clara, jag tror vi får ta tag i vårat ut&gå nästa vecka faktiskt, tragiskt jag vet :(
Men nu ska jag gå, plikten kallar ;) höhö.
Puss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0