tisdag

skola idag, jävla my var sjuk så jag fick gå själv! :(
själv skoldagen var seg och inte så speciellt kul, jag och linnéa leta praoplats men det var inte ledigt där vi ville så vi ska försöka i morrn igen! annars idag har jag inte gjort någonting, kollat på oc för det mesta. och duschar har jag gjort, så nu behöver jag inte hålla på med det så sent som jag brukar :p
ska snart gå och lägga mig har jag tänkt, för jag ska somna tidigt idag :D och en tråkig sak är att mina gratis sms är slut, och jag är ju helt beroende av att smsa så detta blir inte lätt. får hoppas på att jag får låna linnéas mobil i skolan i morrn som jag fick idag. :D
i morrn vet jag inte om jag hinner blogga, är ju konfa och tonår direkt efter skolan :(
men vi får se hur det blir, puss hej/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0