torsdag

nyss gått upp ur sängen, somnade inte förens tre i natt :(
idag ska jag träffa mina flickooor hoppas jag :D
vet inte vad vi ska göra, men det blir iaf energidricka!!! mums
sen är vi nog ute en stund också, även fast det är fett kallt! :o
och i helgen kanske jag åker till farmor och är med carro, ´
om jag gör det så ska vi iallfall åka skridskor :D jihoo, deet är kul
fast jag minns ju fortfarande när jag och mikaela åkte skridskor,
och ingen av oss kunde stanna, så tar vi tag i varandra och snurrar runt.
så trillar hon och landar på armen,
så hon fick en spricka... och det var väll en sissodär två dagar innan julafton
för kanske 3-4 år sen  :p
haha, det var ju inte så kul då. men nu kan ja faktiskt skratta lite åt det.. asså att ingen kunde stanna xD
igår var ju somsagt frida och hennes familj här, trevligt
vi åt taco och sen nått isberg xd haha. fast det var glass, grädde, marränger, chokladmousse. gottit (y)
jag fick födelsedags presenter också, fyllde ju för ungefär en månad. :D
jag fick ett jätte fint halsband som fridas mamma gjort :D
och sen 200kr och en okej tidning. man tackar och bockar (y)

nu ska jag äta och sen duscha.
ciao

Kommentarer
Postat av: clara

vi kunde suttit på det lilla isberget och tagit en fika :D

2009-01-03 @ 15:26:04
URL: http://chetto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0