ut coh gå

Försov mig lite idag, men jag hann ändå :p hihi. I morgon ska jag faktiskt försöka gå upp kvart i sju istället för kvart över, kommer säkert gå jätte bra.. Eller inte.
Skolan var väll bra, hade kul med Marre&Linnéa, tur att ni finns tjejer :D
Slutade tjugo i tre och då traska jag hemåt, tog sällskap med Sabina och Rebecca, trevligt :)
Ringde my gjorde jag när jag kom hem, väldigt underhållande samtal hade vi kan man säga. haha!
Har kollat på one three hill och top model också. Fattar ingenting av one three hill, men jag tycker det är roligt att se på ändå. Nu ska jag ut och gå den vanliga rundan med Clara, var länge sen vi gick. Och vi som skulle gå tre dagar i veckan ;o vi har blivit för lata. Inte bra!
Efter det ska jag kanske vara med Hanna, Kim och Dt.
Om dom kan komma in till stan villsäga :)
Men nu ska jag dra, vi ses <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0