linnéa

skola idag, maten med linnéa var helt klart bäst (y)
slutade klockan tjugo över tre, gick upp mot norrgården med linda.
mötte upp clara, my och hanna.
gick med dom en bit hemåt,
sen följde jag med hanna hem, vi kolla lite på tv
och så träffa vi dt. gick hem till hanna och kolla på one tree hill, sen nått mer xd
så gick jag hem vid halv sju ungefär.
och nu har jag nyss övat engelska gloser med mamma,  kan nästan alla nu :D
glad!!! :D haha!
i morgon är det konfirmation, och jag vill inte gå :(
men kan väll inte sluta nu, när det nästan är slut.. jaja, hoppas vi gör något roligt!
puss på kinden (a)


jag saknar. <3

Kommentarer
Postat av: clara

oh, gud vad jag saknar :(

2009-01-13 @ 22:03:10
URL: http://chetto.blogg.se/
Postat av: anna

för det första så SAKNAR JAG INTE att jag åkte rätt ner där och inte kom upp! haha. men jag saknar lägret och vi hade kul :)

2009-01-14 @ 13:19:04
URL: http://frajt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0