23.26

Marre åkte hem för en stund sen, så nu sitter jag här som vanligt. Hihi. Trött är jag också, kanske inte så konstigt. Sovit med Dt tre nätter i rad, och han väcker mig ju alltid vid elva-tolv :( Men men, får leva med det antar jag ;) Men idag händer det inge mer, ska nog lägga mig i skaplig tid, om jag inte kan msn lana med någon? Det är ju rätt skoj :D I morgon kanske jag ska träffa My, hoppas det iallafall! Det var grymt länge sen.

Förut kom jag och Marre på en bra sak. Att typ istället för vägar och så, så skulle det va vatten. Så man simma dit man skulle istället för att gå. Och så var det typ forsar istället för motorvägar, så är det bara att hoppa i forsen så är man vid Marieberg en kvart senare. Skit effektivt skulle det ju vara. Tänk om det blir så i framtiden, fifan vad fränt fifan! :D


Åh, en ekorre :)

Kommentarer
Postat av: maaaarrreeee

haha åh min älskling ekorre <333

2009-07-28 @ 23:37:34
URL: http://maaarreee.blogg.se/
Postat av: Marie

Jupp, vadska du göra idag då?

2009-07-31 @ 15:42:19
URL: http://marrwie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0