23.50

Marre kom ju hit förut, :) Vi fixade oss lite sen gick vi ut och köpte energidricka, like the old times! Så gick vi runt lite överallt och bara prata. Sen träffade vi Kim, Krull, Dennis och Robert prata lite med dom. Sen träffade vi på sötisLinnéa. Så gick vi vidare, köpte pizza (somvanligt) haha fetton!! Nej jag skoja, vi är så smala så :) Gick till ica och handla lite :$ haha! Sen så hade vi inget att göra så då ringde jag och fråga om pappa kunde skjutsa oss till Zingruvan och det kunde han, så vi drog dit och va med Kim och Krull. Vi åkte runt lite sen hem till Krull och kolla the grudge, så typ vid elva så kom Marres bror och hämta oss. Så skjutsade dom hem mig, jag åt och så hamna jag här som vanligt. Ska alldeles strax gå och lägga mig, ses i morrn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0