crusing

På lördag är det ju crusing här i lilla stan också. Ska bli jävligt kul. Ska va med mina bästa tjejor Marre och Linnéa :D Blir väl lite dricka, åka bil och allt kul man kan tänka sig en sån kväll!

Har haft så många roliga kvällar med er tjejer. Både med och utan alkohol, men dom med är ju helt klart oförglömliga. Blir alltid en massa bus, och alltid bråkar någon av oss med någon annan så det blir ett jävla liv. Men vafan, det hör ju till och allt löser sig ju till slut! Oftast iallafall.. ;) Och ibland försvinner någon av oss i en bil, typ bort till Örebro? Haha Linnéa, dådu var vi lite oroliga för dig. Och när vi var hos Hanna slår ju allt. Inte för att det vart så speciellt kul i slutet av kvällen.. Men det är ju skitsamma man vet ju ändå innan man börjar med allt att det slutar så. Men hemma hos Hanna var det så jävla kul att jag kan skratta än :D Fast om jag lyssnar på tillexempel right round - florida eller cascada - sexy så kan jag börja må lite illa. Men wtf!!! :D Och i Åmmeberg två cider sen, ja. Vi ska väl inte ta upp det. HAHAHA! Åsbro rocken var ju också förjävla kul. Står i skogen och ska få upp cider flaskor. Hur svårt kan det va? Jo jävligt svårt, men vi klara det!! Har ännu mera att berätta men det hinner jag inte för Linus kommer snart. Skulle haft mer bilder, men dom gick inte att ladda in. synd! Kanske kommer någon annan dag
puss





Kommentarer
Postat av: Marre :*

HAHAHAHAHA åmmeberg! xd

2009-07-16 @ 22:06:43
URL: http://maaarreee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0