'

Igår kväll vart det tårarnas kväll kan man ju lugnt säga, grät hela jävla natten. Eller kanske inte hela, men halva iallafall. Men det är väl typ löst nu och jag älskar dig Linus.
Men det är en annan jävla bitch som man skulle vilja slå hårt :) Hon manipulerar verkligen människor! Ljuger och hittar på alldeles konstiga historier som man tror på för man är ju så jävla blåst.  Just nu känner jag mig faktiskt rätt blåst, att jag inte förstod någonting. Men det är ju så det är ibland..Och alla verkar ju inte fatta att hon är en lögnare, det tar ju faktiskt sin tid att fatta det också. Man måste lixom uppleva det själv, och alla har väl inte gjort det än.. Stackars er säger jag, som fortfarande tror på flickan.. Men vi har varnat er, så synd att ni är så tröga och inte håller er borta från na!

Nu har jag fått sagt vad jag ville ändå, så nu duschar jag sen ska jag vara med min älsklingmarrre <3

Kommentarer
Postat av: Marre

människan är ju helt slut!



hon är ju helt fake!

2009-07-12 @ 14:15:56
URL: http://maaarreee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0