HAHA

Måste bara berätta en rolig sak som hände igår.
Igår på cruisingen så gick jag och Marre ner i källaren i ett hus vid kyrkan, där var ju då hennes bror, Linnéas bror och Johan. Marre sätter sig då i en fotölj. Jag tänker sätta mig i soffan fast lixom, typ där man har huvudet. Marre sa ju lixom att man kunde sitta där så då trodde ju jag det.. Men när jag sätter mig så välter hela soffjäveln, så jag landa ju i den ändå! Hahahahahahaha, skit kul var det iallafall! Och måste bara säga en sak till, marre var knöl igår, för hon har fått blåmärken igen och hon vet inte vad hon har gjort, surt för dig. ;)



typ så skulle jag sitta, men det gick ju som det gick ;)

Kommentarer
Postat av: marre

HAHAHA, :')

2009-07-20 @ 12:03:27
URL: http://maaarreee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0