Måndag 13 juli

Idag fyller min bror 17 år, grattis pån! :D <3 Jag var ju så snäll så han fick ju mitt godis som jag fick i julklapp.. För, för några dagar sen så skulle jag sälja det till honom för typ en tjuga, men han ville inte ha det för att det var från i julas. Så då var jag väldigt generös och gav det i födelsedags present!!!

Just ja, Linus sov här i natt också. Vi somna inte förens vid sex i morse och jag var tvungen att gå upp halv elva för vi skulle få gäster halv tolv. Skit jobbigt! Men nu är jag pigg, eller övertrött kanske men saksamma.. Somnar väl som en stock i natt och det är ju alltid bra.

Igår var jag ju med Marre också. Bilköerna var ju så jävla sega så hon gick in istället så jag mötte henne, vi gick runt lite. Sen hem hit och baka negerbollar/chokladbollar? As bra vart dom, aldrig gjort så bra faktiskt! Sen kolla vi lite på en film men den var ju så jävla lång så vi gick ut en stund och gick och puffa lite, haha. Sen gick vi tillbaka hit och då träffa vi på Dennis och prata lite med honom, sen åkte hon hem runt klockan nio halv tio? Och då kom ju alltså Linus.
puss




mm vad gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0