marieberg

Mamma och jag åkte vid tre typ till marieberg idag. Köpte ett par ljusa jeans leggings, en liten svart väska, pumps, gladiator sandaler och två par tyg skor :) Mycket nöjd, men skulle vilja köpt mer. Men fanns inte så mycke snyggt tyckte jag.. Vet inte när vi åkte hem, men då iallafall så gick jag och mötte Hanna så gick vi en liten sväng. Och nu sitter jag här och har inget att göra, funderar på att kolla på en bra film och sen sova? Är pisstrött ju, men ändå full av energi.. Hanna fick ju inte en syl i vädret, prata konstant. Inte om något viktigt, eller om något alls egentligen. Men munnen gick hela tiden. Haha. Jaja, ska försöka hitta nån bra låt att lyssna på nu, tjao :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0