my och min konversation

my: haha jag va as kissnödig när vi åkte från kumla och emelie bah "vi stannar vid brändåsen" haha sen åker hon förbi där. så när vi kom till åsbro hon bah "oj, du va ju kissnödig" haha sen åkte hon till zinkgruvan och jag hade vart kissnödig i typ två timmar då. :O
jag: HAHAHA synd
my: haha, jag kissa säkert tre liter när vi kom hem :o
jag:det var inte dåligt
my:nej, hon åkte säkert till zinkgruvan för att jävlas med mig 
jag:du kunde väl ha pissat i skogen? ;o
my:jag tänker aldrig i hela mitt liv sätta mig i en skog och kissa :o
jag: det är rätt mysigt ju :)
my:det är äckligt :o asså en gång och aldrig mer :o


Är det jag som har torr humor eller är det här kul?:D HAHAHAHHA


Åhnej, nu vart jag kissnödig.. :(


Kommentarer
Postat av: my

haha vafan xd <3

2009-07-29 @ 00:32:40
URL: http://mooys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0