onsdag

Vaknade lite efter ett idag, gick upp efter en stund och käka. Sen kom Sandra med moppen så åkte vi och sola, as skönt! Har inte solat soarium sen vi gick i skolan.. Hoppas att jag fick lite färg också :)
Vet inte vad jag ska göra med idag, verkar inte bli nån My :( Men då får jag nog städa mitt rum då, har ju sagt att jag ska göra det hur länge som helst. Men då plockar jag bara bort lite och så nästa dag så ser det ju likadant ut. Så idag ska jag nog verkligen försöka städa upp allt och så ska jag väl damsuga också, höhö. Ikväll kanske jag åker til Dt, om inte hans hund är kvar där för då vågar jag inte. Aja, vi får se, skriver mer senare för nu ska jag fika med mamma. pussa



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0