pink

Sitter och lyssnar på Pink, det var länge sen! Lyssna på henne jätte ofta förut men just nu är det ingen sån musik, bara typ öhm, fjortisdunk? Haha. Och påtal om pink så ska jag nog måla mina naglar rosa snart, det är verry pretty :)

Igår då, så var jag hemma hos Hanna med Marre, Linnéa, Clara, My och Mikaela vi käkade taco/godis och kolla på "i taket lyser stjärnorna" vi hade lite problem med den filmen eftersom vi fick på syntolk hela tiden. Men efter, ja en tjugo minuter fick vi på vanligt, hihi. Senare gick vi ut och gick runt lite. Det var rätt så mycke folk ute i vår lilla stad faktiskt. Fastän att det var jäkligt kallt.. Jag och Marre gick hem till mig lite över tolv så kom hennes bror och hämta henne. Och då kollade ju jag på film som jag skrev igår.

jag och marre igårkväll

NU måste jag springa och kissa innan det läcker, tja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0