Söndag

Marre sov här i natt, vaknade vid halv två typ. Gick upp och åt och kolla lite på film, sen åkte hon hem och jag duscha. Och nu har jag sminkat mig  och väntar på att få mat och sen att Linus ska komma hit :)

Igår: Marre och Linnéa kom till mig vid fem typ, vi fixa oss lite så gick vi ut. Men när vi kommer till Närlunda så kommer smartamarre på att hon glömt sin mobil hemma hos mig (som vanligt) så vi fick ju vända och hämta den. Sen gick vi upp till hembygdsgårn och kröka lite, haha! Sen ringde jag till Hanna och hon hade inget att göra så vi gick till hem till hennes pappa och kolla lite bilar och så, trevligt var det allt! Så gick vi ut runt åtta eller något sånt och ja, gjorde massa bus :) Sen skulle Hanna träffa Camilla så hon gick tillbaka och vi andra gick till torget och träffa Linus och Robin en stund. Sen gick vi mest bara runt, sen hem till Hannas lägenhet och hämta mer dricka. Satt där en stund och sen träffa vi Filip eller Chrille eller vad han hette, så skulle vi få åka med han men precis när vi hoppat in kommer hans kompisar som skulle åka med, så då fick vi gå istället.. Sen gick Linnéa och träffa Calmer tror jag så då var jag med Marre. Vi gick ner till kyrkan och träffade Marres bror, Linnéas bror och Johan. Sen ut igen och mest gå runt och inte göra någonting men de var kul ändå! Sen träffade vi på big brother Kristian så vi prata med han i någon timme, och han lär ju blivit rättså rädd för Marre för hon visste allt om honom. Haha! Sen skulle han gå någonstans så då gick vi också. Träffade Linus och Robin och prata lite med dom, men vi var ju bara dryga enligt dom så... Aja, sen kom vi hem vid halv fyra iallafall och då åt vi lite sen sov vi! :'DDDD






- Är ni fulla?
- nej
- vad är ni då?
- VI ÄR KNÖÖÖÖÖÖÖLA!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: marre

det är ju TUR man ser normal ut!! ;s ;p

2009-07-19 @ 16:40:41
URL: http://maaarreee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0