Söndag

Dt och Robin kom hit igår/idag vid två halv tre på natten. Vi rökte och prata lite, sen följde dt med mig in och Robin åkte hem tror jag? Vi kolla på film och prata och så. Riktigt kul faktiskt :) Sen så somnade vi vid sex... Mm, väldigt smart. Haha! Så vaknade vi vid halv ett av att hans pappa var här så det var ju bara att gå upp. Eller, jag kunde ju ha lagt mig och sovit igen, men pappa hade gjort mat så jag åt lite och sen var jag inte trött längre. Så jag gick ut och träffade Hanna vid skolan, satt och prata lite skit och sådär som vi alltid gör. Hehe. Sen kom Jesper och Robert förbi och prata lite. Så skulle Hanna till Örebro och hälsa på sin syster, så då gick jag hem. Åt lite äppelpaj och dunka musik med mamma, haha <3 Och nu ska jag träna lite och sen duscha. Sen måste jag äta för jag känner att jag börjar bli väldigt hungrig. Men vad jag ska äta? Hm, pastasallad eller nudlar? Nudlar går snabbast ;) latast.se. Ne men annars får vi se om pappa gör nått åt mig. Men vi hörs, hejdå :)



nu blev jag trött när jag såg min underbara säng. :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0