Söndag

Idag fyller min lilla kusin Hanna fem år :) grattis

Har duschat nu, ska snart börja göra mig i ordning. Men jag måste äta nått först, men mamma är och handlar nu och sen får jag nudlar. MUMS! i love it. Sen när Marre är klar och så, så kommer ju hon hit. Det ska bli kul. Vet inte vad vi hittar på men något bus blir det väl alltid. Och sen om inte hon åker hem för sent kanske jag ska träffa Linus en stund, men det märks.

Youtube funkar inte? Vad fan är det för fel? Jag har ju ingen bra musik på datorn men nu tvingas jag lyssna på den ändå, förstå hur det känns. Förjävligt. Får ju ont i örona. Anus på det :(((



sådär ser jag inte ut idag :)

Kommentarer
Postat av: my

hihi, tack :)

grattis till din kusin :D

2009-07-12 @ 15:07:45
URL: http://mooys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0