TRÅK TRÅK TRÅK

Jag har så jävla tråkigt så det är inte sant.. haha. Sitter här och skriver med typ alla jag har på msn, men inte fan blir det roligare.. Eller jo, Hanna är lite rolig. För hon är en korv! :D På fredag blir det party med Marre, Linnéa och Mikaela. Det blir skojsigt :) :) Annars i veckan vet jag inte vad jag ska göra, hoppas det blir nått roligt. Eller iallafall roligare än vad jag har just nu, eller vad jag kommer ha idag kan jag väl säga.. Aja, nu ska jag fortsätta prata med korv Hanna, hej :D
Och så lyssnar jag på " do you wanna be my fjortisboy" det var länge sen, och den är ju rätt guld eller? :D



där är korven i röd tröja


Kommentarer
Postat av: hanna

hahahaha, det är ju du som är en korv :o

nej visst ja du tycker ju inte om krov lr jo andra korva ;)

men du är en jävla gurka :D:D:D:D:D<3

2009-07-21 @ 16:15:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0