Tråkigt, javisst

SEX/KÄRLEK




1. Är du singel nu? Nej
2. Föredrar du långa förhållanden istället för korta? långa bra förhållanden!
3. Är du redo o satsa på ett seriöst förhållande nu? ja det tror jag väl?
4. När hade du sex senast? ja :D
5. Har du kört oskyddat sex? ja
7. Har du dumpat någon och sedan ångrat dig? aa
8. Har du någon gång varit riktigt svartsjuk? ja det har jag väl
9. Har du hållt på med någon för att göra någon annan svartsjuk? nepp
10. Haft sex på fyllan? nej
11. Sagt jag älskar dig till någon utan att mena det? Ne
12. Sagt jag älskar dig till någon och verkligen menat det? jaa
13. Sparat något från ett gammalt förhållande? kanske, kanske inte
14. Somnat gråtande pga kärleken? jo.. ''/
15. Varit på en blind date? nej
16. Varit otrogen? nejj
17. Ångrade du dig? -
18. Hur länge har du varit tillsammans med någon som längst? halvår
19. Har du någonsin varit kär? japp
20. Har någon du varit tillsammans med någon som ljugit för dig? ja

KOMPISAR

1. Har du nån bästa vän? ett par
2. Är du ofta med dina vänner? ja (:
3. Vad brukar ni hitta på? nå roligt ofc
4. Bästa minnet med nån vän? det finns ju rätt många faktiskt
5. Säg namnen på några riktigt bra vänner? men det är ju många
6. Kan du vara dig själv med dina kompisar? ja, med dom flesta iallafall
7. Har du hatat din bästa vän? japp
8. Litar du på din bästa vän? - kanske jag gör :)
10. Har någon av dina närmaste vänner någonsin svikit dig? ohja

11. Har någon av dina närmaste vänner fått dig att gråta? ja
'12. Vart bor din bästa vän?-hammar
13. Snackar du och dina vänner mycket skit om andra? bara om dom som är äckliga :)
14. Har du ljugit för någon kompis någongång? vem har inte
15. Har någon kompis ljugit för dig någongång? ja
16. Ljuger du för dina vänner ofta? hoppas jag inte
17. Vilken kompis var du senast med?  marre
18. Har du många kompisar i din klass? har jag väl
19. Vilka/Vem är du mest med i din klass på skolan? marre och linnéa
20. Två stycken vänner som du känt sen du var liten? frida, hanna


SISTA SOM

1. Du fick en puss av? linus
2. Sov med dig i samma säng med ? linus
3. Du delade ett riktigt skratt med? marre
4. Du gick på bio med? minns inte
5. Du höll i handen? linus
6. Du gick på stan med? marre
7. Du delade en pizza med? marre
8. Du ringde? linus
9. Skickade ett sms till dig? linus
10. Du kramade? linus
11. Gjorde dig lite besviken? äckel
12. Gjorde dig mycket besviken? äckel
13. Du skrev med på msn? my
14. Du snackade skit om?  äckel
15. Du åkte bil med? mamma
16. Gav dig en komplimang? krull
17. Du kollade på film med? linus
18. Du åt med på resturang? ja om en pizzeria är det så äre väl marre
19. Betalade något åt dig? minns inte
20. Grät inför dig? minns inte

BOENDE

1. Bor dina föräldrar tillsammans? ja
2. Om inte vem bor du mest hos? -
3. Har du eget rum?  ja
4. Egen dator? ja
5. Egen tv? Ja
6. DVD? ja
7. Boxer? ja
8. Internet? ja
9. Vilka färger går i ditt rum? blått
10. Har du trosor på din golvyta? inte just nu :D
11. Får man plats att sova fler än en i din säng? jarå ;)
12. Är köket stort? sådär
13. Ismaskin? nej
14. Micro?  ja klart, vem har inte? ;o
15. Glass i frysen just nu? några äckliga päronsplit
16. Fler än ett badrum? två faktiskt (h)
17. Badkar eller dusch? båda
18. Tvättstuga? jaaaa
19. Balkong? nej ;o
20. Bra grannar? bara en bra :D

DIVERSE

1. Favoritfärg? roooooooooosa :D
2. Mobiltelefon? sony ericsson
3. Skola och program? sjöängskolan
4. Oskuld? knappast ;)
5. Senaste filmen du såg? grabben i graven brevid
6. Senaste låten du lyssnade på? lorentz - lever min dröm
7. Vad står det i ditt äldsta sms som du har kvar i inkorgen? vad ska du göra sen då? :D <3<3

8. Hur många timmar har totalt pratas i din telefon? ehm, 30 timmar och 23 minuter
9. Hur många SMS har du totalt fått på din telefon? vetej
10. Hur många SMS har du totalt skickat ifrån din telefon? 38014
11. Vad åt du till middag igår? nått äckligt jag och dt gjode, ;)
12. Har du duschat idag? yes, jag är väl inte äcklig :o
13. Vad var det senaste du sa till din mamma? det minns väl förfan inte jag :o alltså, jag sa inte det. utan jag minns inte vad jag sa :o
14. Vad var det senaste din mamma sa till dig? ?
15. Har du skolkat någongång? nejdå :D
16. Är du en svartsjuk person?  ibland
17. Går vänner före en partner? hm, olika
18. Kommer du bra överrens med din familj? jarå
19. Vad ska du äta till middag ikväll? har inte ätit nån middag och det är väl lite sent nu :o
20. Har du några syskon? jahadå :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0