emo text eller kalla det vafan som helst

Jag kanske inte är en sån bra människa, förlåt för det. Men jag orkar inte hålla på och ändra mig hela tiden, utan nu är jag den jag är. Och jag kanske inte mår bra hela tiden heller, men gråter gör jag inte. Inte ofta. Jag skämms för att gråta, för att egentligen visa mina känslor. Jag är inte bra på sånt. Men ibland blir det för mycke och då blir jag tvärsur och jobbig, dum. Då är jag ledsen ett tag och bråkar om småsaker, blir osams med folk som jag egentligen älskar mest av allt. Sen blir allting som vanligt igen. Men den där perioden, någon gång i månaden, är hur jobbig som helst, inte bara för mig utan för alla mina närmaste också. Ja ni kanske tycker att jag bara ska skita i det där och vara som vanligt hela tiden. Men det går inte. Jag måste få ut det där som jag ligger och trycker på alldeles för länge. Och ni tycker väl inte heller att jag har något att må dåligt över, eftersom att jag lever så bra. Har en bra familj, bra vänner, pojkvän, allt man kan tänka sig egentligen. Men man behöver inte må dåligt över något särskilt, man måste bara få gråta ut ibland och då gör jag de, när någon minst anar det egentligen.

Kommentarer
Postat av: Marre

<3

2009-06-15 @ 23:52:25
URL: http://maaarreee.blogg.se/
Postat av: clara

jag älskar dig

2009-06-16 @ 13:42:38
URL: http://chetto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0