Lördag

Midsommar igår då, kul hade jag! Börja dagen med att åka till mormor och äta sen gick vi till ja, saken i åmmeberg där man dansar runt midsommar stången, tar lotter och sånt. Där var det inte så kul men var där i någon timme eller så, sen åkte jag och mamma hem. Jag duscha och fixade till mig, sen skulle jag åka till Harge. Och när vi kommer halvvägs så ringer pappa och säger att han kan ha vunnit första pris på reselotterna, och javisst. Det hade han :) Sen skjutsade mamma iallafall mig till Marre så gick vi till Linnéa. Hade roligt nästan hela kvällen, förutom när det blev endel missförstånd.. Men det är ju löst nu så whatever :') Skulle ju sova hos Linnéa men jag var så jävla trött så jag åkte hem vid halv två tror jag. När jag kom hem ringde jag Linus och sen somna jag på direkten. Idag sov jag till tolv, var ju somsagt trött. Sen började jag städa mitt rum, så nu är det superfint! :DD
Nu måste jag gå och äta något för jag är vrålhungrig, vi hörsss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0