Torsdag

Skolan idag var faktiskt skit kul! :D börja med no då vi inte gjorde någonting som vanligt, så vi fick rast. Sen så hörde vi massa musik från biologi salen så vi drog dit och dunka black jack ;) Sen hade vi mer no men gjorde inge så rast igen :D Så engelska kolla på film, ååh vad spännande ;) Mat, taco <3<3<3 Matte, sudda böckerna och spela nått spel. Och vi fuska inte alls. Bara jävla Marre som hittar på... Spanska satt vi i korridoren och prata, sist elevtid och då skulle vi testa massa saker vi gjort på no;n och roligaste var ju att dunka musik i ett litet rum. Värsta partyt hade vi ;) Sen sluta vi typ halv tre. Cykla hem och åt, så följde jag med pappa och skjutsa Daniel till Åmmeberg. Sen hem och sova i en timme så åkte jag och mamma ner till stan och fixa pengar till min mobil. (mina gratis sms hade ju tagit slut, PANIK) Så hem igen och duscha sen kom Linus en sväng :D så åkte jag med han till Åmmeberg sen med mamma och pappa hem. Och nu är jag då hemma, ska snart äta pastasallad för det är förjävla gott :D
Det va min dag det :D
I morgon blir det skola sen ska jag nog till Hammar och vara med Marre&Linnéa, det blir funny :D

pusssssa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0