armband :D

har inte gjort någonting mer idag än att suttit här och frysit..  inte kul. alldeles trött är jag också, men kan inte gå och lägga mig än, går ju inte att sova i natt då.. fast kanske inte så konstigt att jag är trött somnade vid 12- halv 1 i natt och gick upp sju. och jag är jätte godis sugen, vad kan det bero på? ;) hehe. men ska nog lägga mig och kolla på film nu, eller först ska jag platta håret så det blir lättare att platta i morgon. sen blir det då film, men vilken? hmm, får väl försöka leta fram någon bra.. inte för att jag har någon men ändå. godnatt då?

måste bara visa ett armband jag fick av mys lillasyster :)



för söt är hon! :D

Kommentarer
Postat av: my

hon är en kreativ människa!

om du inte vet vad det betyder lisa, så är det när en person kommer på en massa och har mycket fantasi, tror jag :)

2009-03-02 @ 19:11:55
URL: http://myhedman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0