:)

Nu har mamma kommit hem med godis till mig så nu är jag nöjd :) Plattat håret har jag också gjort. Men inte kollat på film, hehe. Men det ska jag nog göra nu faktiskt. Men har inte bestämt vilken än heller.. Och så prata jag nyss med Sandra på msn, så vi ska kanske cykla till skolan i morrn :D det blir nog riktigt riktigt bra, Som förra gången vi cyklade när det var snö ute. Ramla omkull och jag landa på henne (y) haha, men man behöver lite uppiggande innan skolan börjar. Vad jag ska göra mer än att gå i skolan i morgon vet jag inte, kanske blir en slappdag igen.. Ajja you'll see :b
puss påre






jag vill ha sommar nu! =
sova i claras lekstuga, busa runt mitt i natten, bada, cypern, sola och mycket mer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0