:'(

Skola idag, tråktråktråk. Det ända som var lite roligt var väl idrotten. Vi lekte arga gubben, jag och Michaela hade ju lite grymma gömställen :D Vi slutade klockan ett och då gick jag till strandmans där My praoar. Väntade på att hon skulle få sluta och sen gick vi hemåt. När jag kom hem så åkte mama och köpte pizza till oss, fast nu mår jag illa :o Hehe. Senare ikväll ska jag vara med My, Marre, Hanna, Linnéa & Mikaela. Det blir nog roligt. Sen sover jag över hos My :) Nu ska jag fixa mig lite, sen gå till My.
Och idag är jag lite ledsen också. Men det ordnar sig (y)


Kram




gammal bild. åh ja, linnéa ser lite drogad ut. men det är hon kanske också ;) he he

Kommentarer
Postat av: my

du kommer vara på bra humör sedan vill jag lova ;)

och så skiter vi i honom nu, du förtjänar nån bättre! puss på bästa sockerpullan :* <3

2009-03-06 @ 16:28:02
URL: http://myhedman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0