Fredag

Slutade ett idag och då hämtade mamma mig i snöovädret. Och då menar jag fan oväder, det har snöat oavbrutet hela dagen.. Jag vill ju har vår nu!!!
Snart ska jag duscha och sen gå ner till Netto då, även fast jag inte vill/orkar. Men vad gör man inte för laget ;) Hoppas att det inte är så mycke kvar att sälja iallafall, för då får jag ju gå tidigare. Det är som så att det står några och säljer nu från klockan två till fyra. Hade hellre velat ha den tiden faktiskt.. Ja och som sagt så skulle ju Clara ha stått med mig också, men hon ska till Linköping tror jag. Så hon dissa mig :( fy på dig! Men jag gjorde ju igen och sluta på konfirmationen så! Hehehehehe :* Just nu lyssnar jag på The queen - Velvet. För bra är den.
Nä nu ska jag göra något annat, ses :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0